Saturday, July 26, 2008

TESTIMONI PENGGUNA

Testimoni Pengguna

BUSUNG
Faizah Bt Ismail (24 thn). Selepas mengamalkan program 21 hari iaitu Ahmar, Arbee dan
Penerang Hati, pusat saya yang sebesar kepala lutut telah mengeluarkan air sebanyak 2 baldi
selama 24 jam dan perut saya yang berukuran 1.25 meter telah pulih seperti sediakala

SCHIZOPHRENIA
Norhayati Bt Dollah (30 thn). Alhamdulillah setelah mengambil produk Ahmar, Arbee dan Zaba
badan saya rasa sihat dan ingatan kembali pulih. Saya kini kembali normal dan berkeadaan
seperti biasa.

LUMPUH
Esah Bt Ab Rahman (58 thn). Saya telah mengamalkan produk Ahmar di minggu pertama dan
kesannya saya dapat menggerakkan anggota badan saya dan kemudian saya mengambil produk
Arbee. Dengan izin Allah, saya kini mampu berjalan dan pulih dari penyakit ini.

BATU KARANG
Zakaria B Hj Mansor (40 thn). Saya telah mengamalkan produk Zaba bagi penyakit yang saya
hadapi. Dalam masa tiga hari saya telah minum 3/4 botol Zaba dan akhirnya batu karang
sebesar jari manis telah keluar dari tubuh saya.

Nama Pengguna : Hamba Allah
Masalah Dihadapi : Putus tunang selama 5 tahun.
Produk Digunakan : Hawa
Cara Penggunaan : Minum
Hasil dan Kesan : Putus tunang selama 5 tahun, minum Hawa. Selepas 7 hari bekas tunang datang minta perkahwinan diteruskan.

Nama Pengguna : Nurus Suadah Binti Ahmad.
Masalah Dihadapi : Migrain, sakit gigi.
Produk Yang Digunakan : Zaba
Cara Penggunaan : Minum.
Hasil dan Kesan : Setelah minum Zaba selama 2 hari penyakit mula sembuh. Sejak itu terus jadikan Zaba minuman harian.

DAN 153 cases testimoni pengguna telah pun di buku kan .

3 comments:

Unknown said...

Untuk produk terbaru Annusyrah, sila ke kedai online kami di www.annusyrah.com

Unknown said...

Annusyrah Dot Com

Unknown said...

Maaf, di atas broken link. Klik di sini Annusyrah Dot Com